Vuosikatsaus 2015
Johtaminen

Omistajakunnat ohjaavat LSJH:n toimintaa yhtiökokouksessa edustajiensa kautta. Yhtiökokous vahvistaa yhtiön talousarvion ja valitsee hallituksen jäsenet. Yhtiökokous pidetään vähintään kerran vuodessa. Hallitus vastaa yhtiön toiminnan suunnittelusta. Vuonna 2015 se kokoontui 11 kertaa. Fuusion takia yhtiökokous vahvisti uuden hallituksen syyskuussa 2015. Puheenjohtajana toimii Olli A. Manni ja varapuheenjohtajana Jaakko Halkilahti.

Hallituksen jäsenet 1.9.2015 alkaen: Olli A. Manni (pj.), Jaakko Halkilahti (vpj.), Marjatta Hyttinen, Tuija Ollikkala, Jarmo Rosama, Timo Ilola, Piia Elo, Jonni Moislahti, Antero Jaskari, Jarmo Järviö ja Jörgen Hermansson.

Yhtiön operatiivista toimintaa johtaa toimitusjohtaja Jukka Heikkilä, apunaan palvelujohtaja Jaana Turpeinen. Yhtiön johtoryhmään kuuluvat lisäksi kuuden päätoiminnon päälliköt: talous- ja henkilöstöpäällikkö Elina Tuominen, viestintäpäällikkö Päivi Mikkola, käyttöpäällikkö Jyri Metsänranta, rakennuttamispäällikkö Patrik Jalonen, asukaspalvelupäällikkö Cati Huhta ja laatupäällikkö Kalle Karsten.

Lounais-Suomen Jätehuolto Oy:n toimintapolitiikka (PDF)